Hos morfar

Hejs

Jag sitter nu hemma hos morfar . Jag hade ingen aning om att han skaffat mobilt bredband men de hade han ju , så nu är jag glad eftersom det inte finns så mkt att göra här .. dock är inte msn installerat men jag försöker att fixa de nu och hoppas på de bästa ;p  

Idag har jag varit med Moa mest , sen vid fyra åkte jag till Simon och myste massor :) Vid sex kom mamma och hämtade mig , då lämnade vi Moa och Ole innan vi drog iväg hit . Stannade till hos min moster och hälsade lite , sen åkte vi hit och har nu ätit lite och sen har jag suttit här typ .. 

Nu ska jag väl sova straxt , tänkte bara fixa med msn . Imorgon ska vi kanske paddla kanot om det är fint väder . Tråkigt tänkte jag säga men kanske inte ska göra de eftersom jag aldrig paddlat förut , men jag har inga stora förväntningar iaf .  Sen på kvällen ska vi nog fiska kräftor , de är ju rätt kul faktiskt ;) 

Nu funkar msn så ska väl sitta här ett tag till ändå , kom på att jag kan ta upp datorn på rummet !
Men skriver nog imorgon kväll , Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0