Godmorgon !

Igår var jag , Didrick och pappa på ikano / ikea igen eftersom det inte var så fint väder på dan . Jag fick tillbaka min mobil efter att den har vart på lagning . Det var skönt eftersom jag haft en ful äcklig nokia som lånemobil , men jag blev så arg när jag satte i sim kortet och allt . Alla bilder ,  all musik finns kvar MEN INTE KONTAKTERNA !  Japp så nu har jag knappt några kontakter , det blir liksom att få fråga alla igen . suuuuccck
Vi var inne och köpte lite små saker till min garderob , typ galgar osv . Det gjorde att jag verkligen vill göra ordning garderoben NU , jag har väntat länge nog nu .. 


Så här vill jag ha de ungefär , de är dock omöjligt för mitt
dumma snetak jag har i min garderob .. Men jag ska allt
komma på någon lösning !


Halv tio mötte jag Ida i tallboda ,  (jag sen som vanligt , förlåt) och vi tog bussen in till stan , köpte lite gott o äta sen gick vi till trädgårdsföreningen .  Filmen började precis när vi kom så vi letade upp plats och satte oss . Filmen som visades var Hairspray , jag hade inte sett den innan men nja filmen var inte så bra . Lite söt var den väl men de bästa av allt var att Zak från high school musical var skådespelare , dock inte lika snygg som i de andra filmerna men ändå mums , hah .

Idag ska jag bara slappa hade jag tänkt , de är ju fint väder även idag :)  Senare kommer Moa och Ole som ska va här över natten ..  Vill även träffa min Simon idag , hoppas hoppas

Ha det finast !  Pussshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0