Bilder från liseberg

Det vart verkligen lyckat igår på liseberg , jättekul var det :)  Har fått bilderna från Ida nu så tänkte lägga ut endel !


Innan 3D bion :)




Haha , Ida skulle ta läppsyl på mig . Det gick sådär ^^


Spegelhuset ..


Och igen . snygg bild alltså !


I flummride


Härligast !


Min favorit


Söta Ida :)

och tillsist tjocka jag

Idag sov jag länge eftersom vi kom hem sent inatt . Sen la jag mig på en luftmadrass i poolen och somnade nästan där med . Så det har varit en lugn dag och de ska kvällen med bli för nu snart ska jag Frida , Ida till Alex där även Jocke och Linus är . Hoppas även att Carro kommer ! Vi ska grilla och bara ha de nice .

Ha en bra kväll , tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0