Fika , filmkväll och bio

Jag hann inte skriva igår men det blev en riktigt bra kväll i förrgår  ! Jag , Frida , Ida och Elin satte oss på steve's klockan åtta och gick inte därifrån först klockan var tolv . Mkt skratt , prat och fika . Precis så som det ska vara !   Vid tolv åkte Elin hem med sin mamma , då följde jag och Frida , Ida som blev hämtad . Då gick jag och Frida runt lite på stan innan vi vid halv ett tog bussen till Tallboda och vi blev senare hämtade där .  
Tack för kvällen tjejer !

Igår började dagen lugnt . Vid fyra tiden (?) var jag ute med Frida och gick en sväng . När vi nästan var hemma så kom Simon , så han och jag gick hem till mig och Frida gick hem till sig . Vid halv åtta kom jag och Simon iväg till Linus där även Frida och Ida var . Där gjorde vi först ordning hamburgare som vi sedan tjocka i oss . Efter det kollade vi på två filmer , en av dem var saw 3 och den andra kommer jag inte ihåg vad den hette .. komedi va de iaf .  Sen när vi kollat klart på båda filmerna , ungefär vid halv två så gick jag , Simon, Frida och Ida hemåt .  Vi stannade utanför Frida och pratade en stund innan jag och Simon gick vidare hem till mig och sov .      En mysig kväll blev det :)


Ida & Frida <3

Idag har jag och Simon sovit bort halva dan - som vanligt men de är skönt .  Han åkte hem för en stund sedan för att fixa sig och så . Sen ikväll ska vi gå på bio , sex and the city . Alla säger att den är så bra så det är väl bäst att se den !
Nu innan tänkte jag ge mig ut och springa . Jag har ändrat min plan lite och kommit fram till att jag får äta nästan hur mkt onyttigt jag vill men jag måste träna mer !   yey vi får se om det håller .

Puss&hej ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0