Tillbaka !

Nu är jag hemma igen , en dag senare än vad jag trodde men jaja . Jag tänker inte sitta här och skriva upp dag för dag som jag gjorde efter öland , det är bara jobbigt och ointressant . (Även fast jag skriver mest för min egen skull och inte bryr mig så värst mkt om ifall det är intressant)

 Men några punkter om vad vi har gjort tänker jag skriva iaf :


♦ Teater på Vallarna ( i falkenberg) som heter Solsting och Snésprång . ( Det är en sån teater som brukar visas på tv ) Även om jag har sett liknande som har varit roligare på tv så var den här bra !

     

♦  Filmkvällar bla . filmerna the ring 2 , underbara älskade och morgan pålsson


Rekomenderas !

♦ Shoppig och glass i mysiga staden Varberg innan teatern .

♦ Var även och handlade på ett annat ställe en dag , men det är hemligt enligt Simon ..

Det är några saker vi har gjort under de här dagarna hos Simons mamma . Det har iaf varit en rolig och mysig vecka tycker jag . Har inga egna bilder tyvärr ..

Nu ska jag vara hemma i linköping ett tag , sen så får vi se om jag ska åka iväg någon mer stanns senare !
Ska iaf bli skönt att få vara hemma och få sova i min egna stora säng och göra lite vad jag känner för under dagarna . Ordspråket " borta bra men hemma bäst " stämmer såå bra tkr jag !    

Nu är det dax att bädda ner mig i sängen och sen ta en riktig sovmorgon imorgon , jag känner att ja behöver det :)
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0