Shopping

De läser sig nog med lappen ,  fick bara lite panik där ett tag ..

Igår blev det en trevlig dag med mamma på stan :) jag hittade faktiskt endel men inte ens hälften så mkt som jag egentligen vill ha ! men en t-shirt , 2 linnen , negellack och en bh fick jag med mig hem så jag ska väl vara rätt nöjd . Vi kom hem ungefär vid 8 , stekte hamburgare och sen satte vi oss framför tvn och åt . Vid 9 kom Simon och då satte vi på en film som mamma och jag hyrt . En lustig film , love in manhattan hette den tror jag , ungefär iaf ..  ingen film man behöver se iaf . 

Idag åkte Simon hem vid 12 ungefär . Efter att ha fixat lite , ätit och sovit så åkte jag och mamma till ikano . Det var egentligen bara meningen att mamma skulle åka o handla på maxi , men jag ville till ikano så då gick vi tillsammans ett tag innan hon gick till maxi .  Jag hittade lite även idag . Ett nattlinne , två bodysar och en tubtopp . Jag älskar tubtoppar , jag har minst 15 st så jag måste nog sluta köpa de snart ..    Sen när vi kom hem så kom mormor , morbror och mormors gubbe . Så nu har vi bra fikat och suttit och pratat med dem under kvällen .  Imorgon ska jag upp tidigt för att ut och springa , sen kommer moa och ole hit lite senare ..
Men nu ska iaf jag snart hoppa i säng så
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0