Göteborg


Nu kom jag nyss in efter en lång cykeltur runt hela ekängen med frida . Vi pratade om allt och de va riktigt mysigt :) 

Idag var mamma och jag ute o red på morgonen , de va väldigt länge sen jag red men jag tkr inte att det är spec kul längre . Spec inte att rida ut när man inte har någon utmaning . Ingen förstår så strunt samma ..
Sen när vi kom hem till morfar igen åt vi middag och sen till "efterrätt" åt vi kräftorna vi fångade igår . gott ju !
Vid sex så åkte jag och mamma hem , didrick stannade hos morfar eftersom han ska på bulleby cup på torsdag . Jag är avundssjuk för jag vill med på cup !

Imorgon ska jag och Ida till göteborg för att gå på liseberg ;d kuul ska de bli !  Ida har med sig kamera så lite bilder blir det nog sen , om hon vill skicka till mig vill säga ;p 

Ha det brao, pusshej !

Kommentarer
Postat av: Ida

klart jag vill gullunge :) kul som attan ska det bli (Y)

2008-07-22 @ 23:21:15
URL: http://iiidajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0