Godnatt

Ja idag blev det som jag skrev att ligga ute i solen endel . Det blev dock inte så mkt som jag ville för de kom äckliga moln efter ett tag och förstörde ..    Jag skulle ju egentligen träffat Simon men han kunde inte sen , då följde jag istället med pappa och bror till ikano . Vi skulle egentligen bara hitta en mobil till pappa men jag hann gå runt i lite andra affärer med . Köpte ett skärp och en present men har även hittat lite andra saker som jag troligtvis ska köpa imorgon när jag ska gå på stan med Ida :)  Nu ikväll så har vi grillat , badat och så har jag suttit här typ..

Japp , imorgon ska jag alltså gå på stan med Ida ! trevligt trevligt . Sen vid sextiden ska jag , bror och Simon gå på bio . Kung fu pandan . De va först bara jag och Didrick som skulle gå så han fick välja film , därav filmvalet .. men de ska nog bli bra  


Bra ?

Nu ska jag straxt hoppa i säng ,
Puss & Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0