Fika

Sådär , nu är det bestämmt efter lite olika förslag o så .  Men tillslut blev det att jag , Ida , Frida och Elin ska träffas på stan ikväll för att fika .  Sen får vi se om vi hittar på ngt annat efteråt , kanske något , kanske inget . Vi får se helt enkelt !
Idag tog jag sovmorgon och vaknade inte först halv tolv (det är faktiskt rätt sent för mig) . Sen har jag suttit vid datorn nästan hela dagen men nyss var jag ute o sprang . Det var jobbigt men nu ska jag ta tag i dehär med träningen och få upp min kondis igen och förhoppningsvis få bort ngt kilo från min kropp .. Jag har försökt så många ggr och inte lyckats så vi får väl se hur den här gången .  jag vill lyckas !

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ringa Ida ! 
Ha det finast ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

mysigmysigmysig kväll. det behövdes verkligen. TACK <3

2008-07-13 @ 01:02:50
URL: http://iiidajohansson.blogg.se/
Postat av: Denise

Tack själv gumman <3

2008-07-13 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0