Dagen

Tjena !

Idag blev det inte riktigt som planerat . Jag vaknade sent och gick sen ut o låg en stund i poolen . Då tänkte jag att det var för fint väder för att gå på stan , så jag smsade min söta vän Ida och frågade ifall hon inte skulle vilja komma hit en stund istället . Hon svarade dock inte men efter att jag ringt henne 8 ggr (ja, jag hade lite panik eftersom det inte var långt tid kvar innan vi egentligen skulle mötas på stan !) så svarade hon tillslut och sa att hon kunde komma . Så vid två tiden kom hon hit och vi låg i poolen på varsin madrass och bara hade de skönt :) 

Men bion såg vi iaf som bestämmt , jag , Didrick och Simon . Kung fu pandan , den va bra . Didrick tyckte den va jätteroligt men jag säger mer att den va bra , den dög liksom  och Simon håller nog med mig mer . Men värd att se någongång ändå ! Nu efter har jag och min bror varit ute och cyklat med våran hund , hoppat studsmatta och tittat på tv .

Imorgon blir det att va hemma på dan , sen på kvällen ska jag med Ida på utebion :)

Allt för mig , Hej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, förlåt (A). hörde inte mobilen, :P mysig dag :)<3

2008-07-30 @ 00:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0