Nu innan jullov

Idag har det varit en väldigt skön dag. Började skolan fem i tre så jag sov länge och pluggade lite innan jag tog bussen till skolan.  Anledningen till att jag började fem i tre var att det var ett avslutande seminarie om hållbar utveckling , sista provet på året vilket nu är super skönt och det kändes faktiskt som det gick rätt bra! När vi sen slutade runt halv fyra åkte jag med mamma hem och har nu bara slappat :) 

Imorgon slutar vi klockan ett , då ska jag gå på stan med jossan ett tag innan jag åker till Simon :) Senare på kvällen blir det träning för min del . hejochhå



Jag kollade på lite bilder förut och kom
fram till att jag saknar Carro!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0