Mellandagar

Ja julen hos farmor och farfar i hultsfred blev ungefär som den brukar vara bestående av julmat, paket, poker osv. Något nytt för i år var dock den såkallade paketleken. Jag och bror sammarbetade såklart men va tusan hjälpte de? vi vann kampen om de fyra lotterna men inte va de någon vinst på dom inte! suck .

Cupen som spelades igår behöver jag inte säga så mkt mer om än att vi inte gick vidare från gruppen eftersom vi hade gjort ett mål mindre än de som gick vidare. Träningsvärk är ordet för idag ja.   Men idag har jag och min mormor vart på stan precis som många många fler personer.. Hittade en myströja och en julklapp till en viss person :) nervös att de inte ska bli bra.. men då får man byta/lämna tillbaka , de är jag bra på! heh..   Nu ikväll kommer nicklas och leila , imorgon kommer mer folk för då ska vi som sagt fira jul med mammas sida av släkten, oj vad dehär med julen är utdraget menmen paket blir det ju trots allt!

opepp inför nyår, tråkigt.  Men hejdå ♥




Kommentarer
Postat av: adam Lööw

kom till mig :D

2008-12-27 @ 20:08:53
Postat av: Anonym

vill ha din pussy

2008-12-27 @ 20:10:05
Postat av: sebbe arnesson

tidigare inlägg av mig ;)

2008-12-27 @ 20:10:30
Postat av: jocke folkesson

come to papa ; )

2008-12-27 @ 20:10:49
Postat av: anders winsson joberg

i wanna tittifuck you ;)

2008-12-27 @ 20:11:29
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-27 @ 20:15:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0