True colours



Idag tog jag mig upp klockan sex och eftersom jag inte somnade innan två igår så var det riktigt jobbigt. Men ja anledningen var att vi klockan halv åtta skulle sitta i skolan och skriva spanskauppsats . Min cykelfärd till bussen var inget vidare då det blev ett ganska platt fall på vägen, tur att ingen såg mig kan jag säga, ajaj. När jag sen kom till skolan hade inte läraren kommit vilket ledde till att det blev en ganska sur ton hos många men tillslut kom hon gråtandes och sa att hon krockat sin bil och att hon trodde hon skulle dö , några fick nog lite dåligt samvete efter de ord som hade sagts innan . Mer om provet behöver inte nämnas mer än att jag hoppas på g! 

Återstående timmar av skoldagen spenderades i aulan med resten av katedralskolan. Först var det luciatåg och efter det började klasskampen. Ganska segt var det men jag blev imponerad av vissa bidrag faktiskt, speciellt trolleri numret , coolt!

Efter skolan gick jag, Josefin och Annie till stan. Där mötte jag efter en stund upp Frida som var med hennes pojkvän Daniel och det tog väääldigt långt tid för henne att lämna honom (inte bara en gång, vi träffa han igen och även då tog det en timma!)  men är man nykär så är man? hah!   Eftersom jag hade glömt min plånbok som eventuellt är borta(?) så blev det inga julklappsköp, därför det börjar bli panik på den fronten nu. Har dock tänkt ut en bra julklapp till Didrick :) Vi åkte sen hem med mamma och gick direkt hem till Frida. Kvällen bestod av tacos, sömn, idol och godis precis som förr ;p mysigt! <3

Har inte skrivit på väldigt länge, men jag kände att jag ville skriva av mig lite idag.. det får bli lite inlägg när jag känner för det helt enkelt.

Nu ska jag straxt sova, måste ändra på mina sovvanor .
Att sova på dagen och vara uppe på natten funkar inte i längden..
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0