Fjärde advent


Ja, så nu är det väldigt nära julafton även om det inte riktigt känns som det..

Idag efter träningen var jag och mamma på stan för att jag skulle handla de sista julklapparna och det gick faktiskt ganska bra, har dock kvar till Simon.. sjukt svårt.  Hitta massor till mig själv istället som jag köpte bla jacka, jeans och underkläder. Inte smart alls eftersom jag redan ligger back med pengar.. måste försöka hitta något jobb eller något för att tjäna pengar efter jul!

Jul känns annorlunda i år, skulle faktiskt mycket hellre sätta mig på ett plan och åka iväg till ett varmt land i några veckor. Tjatar varje dag på mina föräldrar så jag hoppas att det går igenom snart.. i påsk kanske? 
Jul kommer inte firas speciellt på julafton får våran del utan vi kommer vara hemma bara familjen,  öppna något paket och äta gott, för att senare på kvällen åka till min farmor och farfar i hultsfred. Där ska vi på annandan fira jul med släkt från pappas sida. Inte först söndagen efter jul ska jag fira den "stora" julaftonen här hemma med släkt från mammas sida så det är inte först då vi får de flesta paketen eftersom även då får från mamma och pappa.
  Ja , det blir faktiskt en annorlunda jul för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0