Regn igen

Precis som dom sa på vädret igår så regnar det idag då , himla skit väder !  Men jag hörde ngt om att solen kanske ska komma nästa vecka igen ? de hoppas jag på .

Jag vaknade för ca 3 timmar sen , men fortfarande dödstrött .  Sen har vi kollat film , spelat kort och tvspel . Nu har Pontus och farfar åkt hem , snart så ska även Moa och Ole hem . Men sen kommer istället mormor och ska va här hela veckan då pappa åker tillbaka till Norge och mamma jobbar . Skönt att slippa laga mat , hah .
Snart kommer även Simon så det blir nog inte så mkt med min garderob idag trots allt , men det finns ju fler dagar ..
Vi ska nog mysa med film o så , sköönt :)

Nu ska jag äta lite ,  ha de finast ♥


Jag gick precis igenom lite bilder på datan och många bilder , spec från min
mobil , är på mig och Frida . Det fick mig o tänka på hur mkt jag saknar henne,
 så bara för de så längtar jag lite till skolan börjar så jag får träffa denna
upptagna flicka någon gång ! jag hoppas även att få komma i samma klass
som henne igen .


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0