Bara 5 dagar kvar nu

Jobbigt dedär med hårfärgen  , får se hur det blir ..

Idag var förmiddan väldigt seg ,  trött som bara den men det finns ju en förklaring till varför ..   Men vid sextiden cyklade jag och frida till stallet  . På väg så börjar det plötsligt regna och åska , panik men som tur var så slutade det ganska snabbt .   Sen när vi var klara så var det mindre än 10 min kvar innan fotbollsträningen började så vi cyklade som galningar från ekängen till tallboda ,  vi hann ändå inte men nästan iaf .   Det var en av de värsta träningarna jag vart med om , jag hade verkligen ont överallt . Haha , nu ska jag inte va så men jag tyckte faktiskt synd om mig själv då jag har flera skoskav , träningsvärk i benen osv . och inte blev det bättre av att det var en jobbig träning heller !   usch&fy

Efter träningen blev det en lugn cykeltur hem . Nu har jag bara tagit det lugnt och snart ska jag hoppa i säng , tidigt för en gångs skull !    Imorgon ska jag upp tidigt för o ta bussen in till stan och möta upp Simon . Måste fixa med lite saker inför skolan bla . Sen vid tvåtiden då Simon åker o tränar kommer Frida och så ska vi gå på stan en stund :) nice !

Förresten , 5 dagar kvar tills 3 år på gymnasiet börjar för min del . Nervös som bara den eftersom jag inte känner någon i min klass , hjälp ..

Aja , dax för sängen .
Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0