Trööttt och rädd

Jag kom iväg till Simon igår kväll och sova där :)  men jag fick åka tiiidigit imorse eftersom han hade träning vid nio .

Resten av dagen har spenderats hemma , Moa och Ole är här sen igår sen kom även min kusin Pontus och farfar idag . Så vi har typ badat , spelat spel , osv.  Och jag har faktiskt varit ute och sprungit en lång runda idag i värmen , jobbigt värre ..

Imorgon ska de ju bli dåligt väder så när alla har åkt hem tänkte jag försöka få iording på min garderob , för jag har faktiskt kommit på en liten idé plus att jag har rensat massssor !

Det blir ett kort , ointressant inlägg . Meningslöst egentligen men aja jag är såå trött för tillfället . Sen har jag panik nu med , hjälp
Byee  ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Allt kommer bli bra , ska du se :) <3

2008-08-02 @ 00:02:34
URL: http://iiidajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0