Army ?

Hej !

dålig uppdatering här , i know men jag har inte direkt hunnit med datorn under veckan ..   Skolan blir bara roligare tycker jag , då menar jag ju iofs klassen för lektionerna är väl inte roliga precis . Massor läxor har vi fått och vi har verkligen kommit igång i alla ämnen vilket inte är vidare kul , men bara o acceptera läget !

I kväll är det nollning ! KUL KUL .   Jag måste bara klura ut vad jag ska ha på mig eftersom det är ARMY- tema för oss tjejer medans killarna ska va brats . Ganska tråkigt tema måste jag säga men aja . Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig så jag måste nog börja testa lite grejer snart för klockan halv sju ska vi ses vid simhallen , senare får vi se var vi tar vägen men vid elvatiden blir det antagligen gumpekullabron som för alla andra ?




Tipsen om vad man kunde ha på sig var kängor , militär byxor och camoflage nät . Jag äger ju inget av det ?

Bäst och äta lite sen fixa iordning mig då .
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0