Träning snaart




Idag har det varit en väldigt lugn dag , sovit mest faktiskt . Skönt !   Nu ska jag straxt cykla iväg till träningen , cykla fy vad hemskt i dehär vädret men så är det när man är ensam hemma ..    Senare ska jag åka till Simon och sova där , mysigt ju . Sen imorgon har jag inte så mycket planerat , det blir ju att va med Simon en stund innan hans träning sen vill jag nog gå in till stan och leta jeans . får se hur det blir men nu fick jag väldigt bråttom helt plötsligt känner jag eftersom det bara är en halvtimma kvar innan träningen börjar och jag har inte tagit på mig än . Håll tummarna för att jag har medvind annars kommer jag dö .

Kort inlägg , men jag har väldigt bråttom nuu
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0