Skola imorgon !

Heej !

Frida hann som tur med bussen in till stan idag efter att jag ringt och väckt henne 20 minuter innan .. Där gick vi runt och båda hittade faktiskt lite grejor . För mig slutade det iaf med två klänningar och en kort kofta som jag är nöjd över :)
Vid femtiden hämtade fridas mamma oss och vi åkte hem . När vi kom hem fick jag skynda mig för att sedan åka tillbaka till frida då de var dax för fotbollsträning . Usch , de va segt men det funka liksom .   

Nu sitter jag här och funderar lite över sommarlovet , vad snabbt det gick !? usch de känns inte länge sen vi satt i kyrkan och väntade på sommarlov . Men jag tycker faktiskt det har varit en av de bästa sommrarna i mitt liv så jag ska väl inte klaga .    Imorgon börjar gymnasiet och jag är sååå nervös !! Jag känner ingen i min klass så vem ska jag va med imorgon ? Men iofs det ska samtidigt bli kul att börja om helt med ny omgivning o så , sen eftersom jag inte känner någon är jag ju tvungen att ta kontakt med nån istället för att bara hålla ihop med någon äldre vän .       Jag hoppas inte på att bli nergrävd i plugg nu men det är nog en stor risk för det , men jag ska försöka att planera och verkligen försöka hinna med lite fritid också för så som det var i nian ibland klarar jag inte av .  Det känns som det är nu allvaret börjar men jag känner mig fortfarande liten . Jag kommer ihåg när man var mindre och såg de som gick på gymnasiet , då tyckte man de var så stora men nu är jag där själv och känner mig fortfarande liten . Någon som känner igen sig ?  Men det är väl alltid så , man ser upp till de äldre på något vis .

Samtidigt som det ska bli kul imorgon kommer jag att sakna Kungsberget och 9E ♥   Det kommer bli svårt att slå den klassen för fan va bra vi va ! Jag skulle nog egentligen vilja ha tillbaka den men kanske på en ny skola och nya människor runt omkring . Eller äsch jag vet inte , det ska nog bli bra med den nya klassen också :) får se det positivt !

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen fixa lite inför imorgon
Godnatt <3


Katedral sp1a nästa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0