nyfärgad & nyklippt

Idag vaknade jag upp hos Simon efter att inte orkat cykla hem inatt .. Igårkväll blev lyckad :) Det var kul med klassen innan polisen kom och förstörde allt och vi var tvungna att springa upp i skogen och gömma oss . Surt ! Sen vid tiotiden började vi gå från skogen in mot stångebro men alla var så sega så jag tror inte att vi var inne i stan först halv tolv ..  väl där inne gick vi runt och hälsade på folk , kul med så mkt folk måste jag säga !  Sen träffade jag Simon och det blev plötsligt jättekallt så han , jag och Chris cyklade till burger king och åt . jag har blivit såå nyttig ..  efter åkte vi hem till Simon och jag duschade av mig allt klotter och sånt man fått på sig under kvällen innan jag snabbt somnade medans Simon var nere hos Chris .

Idag fick jag gå upp tidigt eftersom jag hade frisör tid kvart över elva . Jag satt nästan och somnade i stolen medans hon la i slingor i en evighet . Japp precis som jag skrev så blev det slingor idag ! Nu är jag väldigt ljus , ser nästan ut som en helfärgning faktiskt . Jag vet inte om jag är riktigt nöjd , eller så har jag bara inte vant mig vid färgen än . En sak är säker , jag blev inte blev nöjd med är klippningen , gah jag som hade skapligt långt hår förut har nu fått kort . Skit också ! nu måste jag spara igen men iofs det var nog bra att få bort allt det slitna men blä jag vill ha lååångt hår . Jag har betsämmt att gå o klippa mig lite oftare nu istället för att få ta bort så mkt varje gång . Ganska smart va ?


Såhär ser mitt hår ut nu ungefär ..
lite överdrivet kanske men det känns
som det ser ut så iaf


Efter klippningen har jag i stort sett sovit i soffan . Moa och Ole har vart här så jag har vart tvungen att spela lite spel osv med dem också men mest sovande har det var vilket behövdes .      Imorgon ska jag tidigt åka till Simon innan jag vid två åker till matchen .  Måste hinna va med Simon så mkt som möjligt innan han åker till Schweiz på måndag . 

Lång inlägg utan roliga bilder , tråkigt men jag har inga bilder sen igår tyvärr .
Nu ska jag sova igen , GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0