Norrköping

Yes idag fick jag gå upp tidigt eftersom jag skulle ta bussen vid tio .. Jag mötte upp Carro på rese och vi tog tåget till nkpg .  Väl där hittade jag en hel del saker i de två första affärerna sen hittade jag bara några få saker i resten av affärerna .  Dagen gick väldigt fort och vi hade väldigt trevligt .  Vi avslutade iaf med att fetta i oss mcdonalds innan vi tog tåget hem igen .     Det blev en mkt bra dag :)

Även om Carro hade mest påsar med sig hem så är jag nöjd över det jag hittat idag . Det slutade iaf med att jag fick med mig två klänningar , 3 koftor ,  5 linnen , 2 långärmade tröjor , armband och två diadem hem . Det jobbiga är att pengarna har förvunnit lite för fort denna vecka efter tre dagar på stan , men jag fyller ju snart år så ;d lite efter alla andra men ändå !

Nu har jag väldigt väldigt tråkigt , måste hitta på ngt
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0