Shopping














Idag vid halv två tiden körde mormor in mig och pappa in till resecentrum . Pappa skulle ta tåget till norge igen och ska va där nu i två veckor till ..   Jag tog , lat som är ( men det regnade ju faktiskt massor ) bussen in till trädgårdstorget . Innan jag mötte upp Ida hann jag äntligen springa och fixa min klocka som jag har fått av Simon , armbandet var nämligen för stort ..     Sen mötte jag upp Ida och vi sprang runt i regnet mellan affärerna , usch vilket väder !! Men jag hittade faktiskt rätt mycket idag som jag är nöjd med .  1 klänning , 1 kofta , 4 linnen , ett par skor , underkläder , armband , ring och ett par örhängen :)  mkt mkt bra , dock vill jag ha jeans men de får jag ta en annan dag . 
När vi kände oss ganska nöjda tog vi bussen till abisko där Ida skulle byta sin navelpercing , men tråkigt nog fick hon inte de än , surt . Efter det skulle vi lite snabbt ta bussen tillbaka , men bussen vägrade att komma ! Så vi stod där i över en halvtimma i det hemska vädret innan bussen äntligen kom .  Väl på rese blev jag hämtad av mamma då Ida tog bussen hem . Väl hemma har jag bara tagit det lugnt med min lillebror faktiskt för kvällens planer sprack . Jag skulle egentligen på utebion med Simon men eftersom det regnade så skippa vi det , jag tror inte ens det blev någon bio(?) .  Och eftersom våran träning blev inställd tänkte jag istället åka till Simon efter han tränat klart men eftersom hans träning sluta 10 så kände jag inte för de när han även tränar tidigt imorgon .   Men imorgon ska jag träffa honom istället :)

Nu ska jag komma i säng ,
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0