Godmorgon

Nu sitter jag här hemma hos Simon - helt själv . Han åkte nyss för o träna och han visste inte riktigt när han skulle komma hem , låter det bra ? jag kanske får sitta här i min ensamhet till kl 2 vad vet jag ..

Men iaf , jag hann precis till träningen igår eftersom jag som tur var hade medvind nästan hela vägen in till tallboda . Det blev en jobbig första träning med intervaller . Men det behövs , för redan nu på fredag startar serien igen . Kul kan man tycka men samtidigt jobbigt , vi måste fortsätta som förra säsongen .

Idag får jag sitta här och vänta på Simon tills han kommer hem sen får vi se vad vi hittar på , jag vill ju till stan men de lär säkert inte bli så . Jag hade velat gå iväg nu en sväng men jag kom på att jag inte har någon nyckel tyvärr . Aja , sen måste jag hem o va lite social mot min mormor nu när hon är här för det händer ju inte så ofta eftersom hon bor i norrland . Sen ikväll är det träning igen ..

Nu ska jag käka frukost , ha det bra

förresten , hur kan man få reda på klassera till gymnasiet ? jag vet att endel har fått det ..

Kommentarer
Postat av: SZ55

hatar damfotboll blä ! , sluta gnäll för att du fick vänta en ett litet tag älskling :)

2008-08-07 @ 01:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0