080808

Idag har jag och Frida haft en ritkig slappar dag , väldigt skönt kan jag lova .  Vi somna nog inte före halv fyra inatt vilket ledde till att vi var döda på morgonen .  Efter vi vaknat och ätit massa frukost satte vi oss vid tvn och fastnade där tills det nästan var dax att åka till samlingen .  För det var nämligen match mot malmslätt idag , men eftersom vi va så trötta så vi vi inte alls peppade på de men de kom sen på uppvärmningen ändå . Matchen slutade iaf 9-1 till oss , härlig start på nya säsongen ! 

Imorgon ska jag träffa Caroline som jag inte träffat på evigheter nu så de ska bli kul ;)  Vi ska åka till norrköping och shoppa tänkte vi , nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0