Telefonsamtal

För ett tag sen ringde min bästa vän frida och berättade en väääldigt stor grej (enligt mig iaf) jag blev helt chockad . shit värsta kul för henne :D jag kan inte säga ngt här för det är alldeles för personligt !

Bara lite senare ringde min  (halvdragna?) pojkvän som är typ nånstanns och åker skidor med hockeylaget . Det hade hänt en hel del ikväll , riktigt kul o höra faktiskt . Jag blev nästan avundssjuk , så kul verkade dom ha "

Sen efter en stund ringde även Nathalie eftersom hon glömt sin fysikbok i skolan , smart tjej . Men vi kom fram till att ses imorgon kväll och plugga tillsammans istället för att jag skulle sitta o rabbla upp allt genom telefon .

Iaf , alla verkade ha ngt att göra utom jag . Tråkig lördag har det varit måste jag säga ! men jag måste nog skylla mig själv eftersom jag inte orkat ta tag i något ..


dens & naths



















Ge mig sommar nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0