Sommarkänslor

Nu har jag tänkt att ta nya tag när det gäller bloggen . Jag ska göra ett försök men om det nu inte funkar så ska jag nog lägga ner det helt , för gott faktiskt .  Men nu ska det banne mig gå för jag tycker egentligen det är kul att skriva blogg ..

Iaf , IDAG kom det hemska nationella proven i engelska och jag vill egentligen inte ens prata om det för så dåligt gick de !! helt sjuk , jag var så himla nervös och allt gick bara sämst . Nog pratat om det , efter proven och lunchen så bar det av mot stan med frida en stund , vi hann bara med hm innan det var dax att åka till elsas hus . Där såg vi på en mkt lustig teater (kommer inte ihåg vad den heter?) . Väldigt lustig va den , man förstod ingenting av vad den och helt plötsligt var den slut . Men ett plus va att de va bra skådespelare och fränt med alla lampor , så sevärd var den iaf tkr jag .

Efter teatern så gick jag, carro, nilsson, joakim och linge till bosses :) Första gången för iår och det var riktigt härligt ! Vi satte oss vid folke filbyter och med solen i annsiktet kändes de verkligen som sommar . Efter glassen blev det en runda på stan och vid 5 åkte jag till tallboda för att hämta hm sakerna som kom idag . Tråkigt nog blev det inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig med de sakerna jag beställt , jag måste skicka tillbaka shortsen och mamma får köpa ena linnet . Stor besvikelse faktiskt  , men jag ska iaf behålla underkläder , ett linne och en cardigan :)

Kvällen blir lugn och ska faktiskt försöka att läsa igenom fysiken som är tills måndag . Jag tänker alltid att jag ska börja plugga några dagar innan men sen blir det ändå att jag sitter sista natten , men sånn är jag , tidsoptimist eller vad kallas det ?

Imorgon hoppas jag på Ikano med Frida Jakobsson , men vi får väl se om hon lyckas svara på mitt sms någon gång ?! :) Kvällen är iaf oplanerad som det ser ut nu .

Allt för nu , take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0