Sommar !

Helgen var okej , ingen höjdare kanske men ändå okej . Fridaj , Ida och jag var på "sminkrådgivning" i lördags , inte speciellt bra men det var ändå gratis så de dög . Kanske inget jag skulle betala för i varje fall . Efter det blev det en hemma- kväll med familjen eftersom Moa och Ole också var hos oss . Det är alltså våra fosterbarn som vi ska ha var tredje vecka nu en tid framöver . De har absolut inget fel på dem (som vissa tror!) , det är bara det att deras mamma dog i höstas och därför behöver pappan lite avlastning ibland. Sen så har pappan nyss haft hjärtinfarkt och det var därför han frågade mamma , hon jobbar nämligen på hjärtavdelningen . Lite komplicerat men så ligger ungefär till .

I söndags så mötte jag Fridaj och Nathalie i ishallen klockan 3 . Vi kollade på Carolines isshow , de va riktigt sevärt :)  Efter det gick jag till Simon och var hemma hos honom en stund innan vi gick till stan och åt glass :) mysit

Måndagen var ungefär som vanligt förutom att vi gick till passagen på bilden . Jag förstår mig verkligen inte på konst , de va iaf riktigt tråkigt där . Efter skolan blev det träning som vanligt .

Min tisdag har faktiskt varit riktigt bra bortsett från spanskaprovet , men äch . Jättefint väder har det varit hela helgen och veckan så de känns ju nästan som sommar nu :) great !  När jag kom hem blev det att byta om till linne och kortbyxor för att ligga på altan o sova en stund , ja så varmt va det ju i solen . Nu ska jag ta tag i min Islam- uppsats & sen ge mig ut och springa . duuktig

Ha det fint '
/ d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0