Shopping, final mm.

Idag har det varit en ganska slapp med seg skoldag , att carro va tillbaka va ett plus :)

Efter skolan kom min kära mor och hämtade mig för vi skulle egentligen ha hunnit med både stan och ikano innan min träning. Men icke då, de blev tillslut bara stan så som klockan gick ! Hann iaf med att köpa upp lite för mkt av mina pengar , men nöjd är jag ändå :) Köpte iaf två skor , en bikini , två tubtoppar och ett linne . För de som undrar hittade jag även ett par acne jeans som jag starkt funderar på att köpa imorgon , vill egenligen ha ett par andra men de går inte ..

Träningen gick väl sådär , inget roligt som hände . Hem direkt efter för att hinna se den tredje perioden i finalen . O ja , såklart så vann ju lhc tillslut ;d nu känns det som att det är nära guld , men man ska väl tyvärr inte ta ut ngt i förskott !? Nästa match är ju på fredag hemma i cloetta , de blir ändå att sitta hemma framför tvn och se eftersom jag tycker att sittplatserna är lite för dyra när jag lika gärna kan sitta hemma framför tv och nästan se allt bättre ! Men sen efter matchen kommer älskling till mig , äntligen :) de ska bli riktigt mysigt , jag längtar ju !

Men nog om fredag nu , imorgon (torsdag) kommer iaf före . Beep test första lektionen . jag tror dör , jag har ingen kondition alls och de känns som man har mkt press för att hålla kvar sitt betyg nu när vi bytt lärare .. Strunt samma , går jag av tidigt så gör jag . Efter skolan ska jag och carro planera våran lektion i historia . De ska nog bli bra , spännande tema (för att vara historia) har vi lyckats komma på iaf !

Nej dags att hoppa in i duschen o sen blir det sängen för min del :)
Ha det fint ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0