Nationella prov

Nu är de två första nationella proven i matte avklarade . Jag trodde att de skulle vara mycket svårare än vad de faktiskt var . Jag ska inte säga för mycket men det kändes som att det gick väldigt bra iaf , bättre än förväntat :) ( nu kommer jag säkert ha hälften fel bara för att jag säger såhär) .   Dagen fortsatte med slöjd , sen så gick jag faktiskt hem . Eller jag och caroline drog och solade först , sen så tog jag bussen hem vid ett . skönt ! Jag hade tänkt att vara riktigt duktig och plugga järnet men med böckerna och musik ute i solen har det inte gått så jättebra .. Men jag ska ta tag i det nu tänkte jag !  Sen ikväll ska jag försöka ge mig ut och springa igen . Har faktiskt lyckats göra de två dagar i rad nu och har även haft två fotbollsträningar på det den här veckan . Kanske inte så mkt egentligen men va fasen ,  ganska mkt för att vara jag (a)  Imorgon är det seriepremiär i nkpg mot waria , kuul ju "

jag älskar vädret , låt det fortsätta såhär ! 
PUSS


Kommentarer
Postat av: Carrro

jag tycker du är duktigt Densi ;)
Och för allt i världen låt vädret hålla i sig. Pusss

2008-04-24 @ 19:24:18
URL: http://carolineborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0