Helg

Helgen har varit slapp :) Efter skolan i fredags gick jag och ida direkt till gymmet och tränade . Det var evigheter sen jag var där , så de va på tiden ! trevligt hade vi iaf :)  Efter det åkte jag hem , åt god mat och kollade på hockeyn med familjen :) Segt att lhc förlora , men det ska inte bli till ngn vana^ 

Lördag , upp tidgt för match mot tinnis ! Det var svinkallt i regnet men ändå en jätterolig match faktiskt  , vinst med 3-0 . Efter en lång varm dusch , mat och ha fixat mig åkte jag till Simon :) ( vi sågs förrsten inte i fredags som det egentligen var planerat ) . Hans mamma kom o hämta oss för vi skulle till simons moster på middag . Jag har inte träffat hans släkt innan så va skapligt nervös men jag tror inte jag gjorde bort mej ngt speciellt , sa liksom inte sådär jättmkt ;p Sen åkte vi hem till Simon o så sov jag där :)

image36
<3

Idag , ännu en tidig match fast mot malmslätt . Idag gick det riktigt dåligt för mig och jag tyckte de va svintråkigt . Jag var bara seg o sprang runt som ett fån typ . Hah , men så kändes de faktiskt . Men trots det så vann vi iaf med 5-1 , bra ju !  Nu efter har jag bara sovit och slappat , skola imorgon . usch

Take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0