"Hatmatch"

Skönt med fredag !! Har varit sjukt trött hela dagen , så efter att vi haft våran sista lektion så åkte jag hem och sov direkt . Vaknade tjugo över fyra med lite panik eftersom vi hade samling kl 5 och jag hade inte packat eller ätit . men jag hann !  Frida och hennes mamma kom hit för de skulle åka med mig och mamma till matchen .  Vi kom fram till tallboda i tid efter en nära döden upplevelse enligt mig och Frida . Vi var nämligen centimeter ifrån att krocka , pulsen va riktigt hög där ett tag , jag har aldrig varit så nära ngn gång . Det var läskligt !

Väl på matchen så måste jag säga att de va en riktigt kul match , hah . även att vi aldrig har mött dem tidigare så var det en i det andra laget som kallade det "hatmatch" . Så mkt tjafs som det faktiskt var, så är det faktiskt sant . Men roligast var iaf slutet då vi kunde vara lika katiga tillbaka , för vi vann nämligen . Så jäkla skönt att vinna mot ett sånt lag där alla bara ska tjafsa och klaga . Norrköpingslag var det , ja det blir att möta sånna lag hela säsongen faktiskt eftersom vi ska spela i den nkpgserien . Våran tränare sa att vi skulle vänja oss vid det snacket för han sa att det troligtvis kommer att bli värre på vissa ställen . Inget illa om norrköpings folk nu men ja , nej inget mer om det .  
Som sagt , skönt med vinst första matchen iaf !

Nu blir det sängen för min del , ska till stan tidigt med mamma imorgon :)
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0