Finalen är över

Äntligen fredag . Skoldagen gick väldigt fort och biologiprovet kändes riktigt bra , för en gångs skull :)
Efter skolan drog jag caroline och nathalie till feel good och solade . Eftersom jag inte solat på år och dar så blev jag röd som en kräfta i mitt huvud , nice .  Sen hämta mamma mej och jag har bara tagit det lugnt och fixat lite hemma . Farmor och farfar har även varit här :) 

Matchen . Usch , jävla tur hv hade . Lhc var klart mkt bättre i andra och tredje egentligen och förtjänade att vinna idag , lätt ! men sånt är livet , jag är egentligen inte så insatt i hockeyn men final va kul ju .

Imorgon ska jag och Fridaj gå på stan ett tag ,  senare ska vi till en typ sminkrådgivning som Josse fixa till mig .  Förhoppningsvis ska även Ida hänga på mig och frida dit , vi får väl se :)  Efter det så måste jag vara hemma eftersom våra såkallade fosterbarn kmr till oss . Jag orkar inte berätta om det , kanske skriver mer imorgon . 

Förrsten fyller älskling år imorgon :)  GRATTIS till honom ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0